AmigAROCKWellBLOG

AmigAROCKWellBLOG

Zene.
Ennél több nem kell.
Vagy mégis.
Zene, betűként.
Zene, videóként.
Zene, bárhogy.

AmigAROCKWellBLOG

e-mail

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Replika - Durva Élet (Intró + Ments meg) első verzió

2013.09.02. 22:06 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: Replika Durva élet

Egy elég merész ötlet első megvalósításának a próbálkozása. Mint a videón lévő szövegen is látható ez nem a végleges, de még közel sincs hozzá. A végső film rendes kétdimenziós animáció lesz. Kérdés mikor, mert azt jelenleg én se tudom :)

Még 2011 márciusában vetődött fel bennem az nagyon merész ötlet, hogy a Replika Durva élet című albuma koncepciójára készítek egy videót. De mivel akkoriban a videózást is csak tanulgattam, az animációhoz még csak nem is szagolgattam, ezért ilyen kép és videó összevágásként képzeltem el. Ráadásul úgy, hogy bele akartam tenni a klipeket is.

Aztán miután elkészültem a fenti szösszenettel, ami koránt se volt készen, megakadtam. És szépen úgy is maradt. Mivel se tapasztalatom, se ihletem nem volt a hogyan továbbhoz. Viszont az ötlet nem felejtődött el, ezért vetődött fel az animáció, mint lehetőség. Természetesen ebből nem holnap, de nem is idén lesz valami. Az is lehet csak évek múlva lesz belőle valami eredmény. Ami nem is csoda, hiszen egy több, mint 40 perces albumról van szó. Ami már kissé meghaladja a kisfilm kategóriát amire jelenleg talán képes vagyok. Ez van. Amint lesz valami fejlemény majd jelentkezem :) Mondjuk más fejlemények remélem hamarabb lesznek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://amigarockwell.blog.hu/api/trackback/id/tr155492354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása