AmigAROCKWellBLOG

AmigAROCKWellBLOG

Zene.
Ennél több nem kell.
Vagy mégis.
Zene, betűként.
Zene, videóként.
Zene, bárhogy.

AmigAROCKWellBLOG

e-mail

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

2 éves születésnap - MiTiSzó

2012.06.26. 00:01 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: bumeráng MiTiSzó Ganxsta Zolee És A Kartel 2 éves születésnap Macskafogó

Üdvözlet mindenki számára!

Nem is tudom hol kezdjem. Nos, van abban valami hihetetlen, hogy ezt a blogos dolgot már több, mint két éve csinálom. Legalábbis számomra, mert amíg nem kezdtem el addig valahogy semmi se akart összejönni. Ez viszont működik, még ha nem is olyan nagy fordulatszámmal de működik. Na de ez nem netes ténykedésem összefoglalója, hanem az AmigAROCKWellBLOG kettő éves születésnapja!

Két évvel ezelőtt írtam az első bejegyzést ide, és hát hogyan is kellene fogalmazzak, nos közöm nem volt az egészhez. Azt se tudtam mit akarok itt, gyakorlatilag egy olyan mindenes blognak szántam. Ami természetesen nem működött sehogy se. És lényegében magától elkezdett a zene irányába fordulni az egész. Ez így is fog maradni.

De nincs születésnap meglepetés nélkül, ajándék nélkül. Viszont nem várom, hogy bárki megajándékozzon bármivel, mondjuk egy komoly nézettség növekedés az nem lenne egy hátrány... :) ezért én adok valamit. Tavaly már nem is emlékszem mikor először meghallottam Ganxstáéktól a MiTiSzó nevezetű kis dalocskát. Ugyan sose rajongtam Ganxstárt, meg úgy a rap/hip-hopért de mint az ország egyik legjobb rockdobosa igen is tett le az asztalra nem semmi dolgokat. Na és Ganxstaként is csinált olyasmiket amiket nem lehet megkerülni, mert akárhogy nézzük jó. Szóval amikor végighallgattam rögtön gondoltam lehetne ezzel valamit kezdeni. De egyből elhessegettem mert semmi ötletem nem volt. Aztán mivel elég nagy haverságban állnak Bochkorékkal, a Bumeráng stábja csinált is egy olyan videoklipszerűséget de valahogy nagyon gagyi lett. Sokkal jobbat is ki lehetett volna belőle hozni nem sokkal több munkával, na ekkor támadt egy ötletem! És amint elkezdtem megnézni hogyan is jönne össze, hát valami hihetetlen történt! A dal elején halható trombita szóló egy az egyben megegyezik a Macskafogóban azzal amikor Lusta Dick elkezdi az ”utolsó” dalát a denevéreknek! Mármint ahogyan mozog közben. Na mondom ez nem lehet véletlen, akkor csináljuk is meg. Neki is kezdtem, de hát a végére már nagyon elegem lett. Mert az a technika amivel csináltam az rendkívüli módon pepecs, lassú és idegőrlő munka! Más technikát kellett volna használnom most már látom, de akkor ez tűnt a legkézenfekvőbbnek. Végül is sikerült, megcsináltam, végeztem vele, csak az év elején(!) közel három hónap, szinte mindennap napi 3-4 óra (vagy több) munka után (ami hétvégenként volt vagy 9-10 óra is) azt mondtam elég. Nem bírom tele van a tököm! Azért ez nem volt egy egyszerű történet, a többi videó amit csináltam eddig az semmi ehhez képest, legalábbis az elkészítése tekintetében. Aztán teltek-múltak a napok, a hetek, a hónapok és nem olyan rég eszembe jutott, hogy közeleg a két éves forduló. Na mondom ki kellene találni valamit de gyorsan. Elvégre mostanság ez a blogom nagyon el lett hanyagolva. Előszedtem újra a Mitiszót, és nézegettem mit is lehetne kezdeni vele. Nagyrészt elkészültem a Macskafogós részekkel, a háttérrel teljesen. Na de ha már eddig eljutottam akkor ne hagyjam veszni a projektet ha már annyi energiát áldoztam rá. Szépen lerendeltem a készen lévő részeket és nekiálltam befejezni a klipet. Kicsit gondban voltam Ganxsta és Big Daddy Laca karakterével, mert nagyon gagyit nem akartam és normális fényképet, pláne videót nem találtam róluk. Így kezdett a kudarc felé tendálni a dolog. De közben kijött a hivatalos videoklip ami szintén egészen fasza lett. Na abból már ki tudtam szedni normális minőségű képeket. Kizárólag Ganxtáék karakteréhez használtam a hivatalosat, az egész klip a saját ötletem. Na ezek után ha nem is pofonegyszerűen, de viszonylag könnyen mentek a dolgok. Miután létrehoztam a karakterek mozgásához szükséges fázisokat, elkezdhettem végre a végső animálást. Na ez már tényleg nem tartott sokáig, és vasárnapra készen is állt a klip! És most végre mindenki megtekintheti!




Azért el kell áruljak pár dolgot még. Sajnos nem teljesen olyan lett, mint amilyennek elterveztem, bár közel áll hozzá. Vannak benne hibák, de már nem akartam elölről kezdeni egy olyan fázist ami biztosan napokon (de lehet, hogy heteken) keresztül tartott volna. Így ezek a hibák benne maradnak. Összességében szerintem jól sikerült, abból a szempontból mindenképp hogy megcsináltam. Sosem csináltam ilyesmit ezelőtt, bár egy rövid animációs filmen túl vagyok, de ebben mondhatni több a mozgási fázis, mint abban. És azt se kell elfelejteni, hogy ezen rengeteget dolgoztam, iszonyú sokat. Nem tudom mennyi órát öltem bele, de rettentő sokat az biztos.

A bejegyzés trackback címe:

https://amigarockwell.blog.hu/api/trackback/id/tr354608938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása