AmigAROCKWellBLOG

AmigAROCKWellBLOG

Zene.
Ennél több nem kell.
Vagy mégis.
Zene, betűként.
Zene, videóként.
Zene, bárhogy.

AmigAROCKWellBLOG

e-mail

Friss topikok

Címkék

Címkefelhő

Rossz PC Játékok Sorozat

2010.07.25. 10:00 | Amigarockwell | Szólj hozzá!

Címkék: index.hu freddyd nerd big rigs avgn angry video game nerd rossz pc játékok sorozat rpcjs

Üdv mindenkinek!

Rég volt bejegyzés, nem mintha olyan sokan olvasnák a firkantásaimat (bár lehet tévedek), de most itt van egy. Főként amiatt mert munka kevés idő egyebek.

Pár hete fogtam magam és az első bejegyzéstől kezdve végig olvastam a Rossz PC Játékok Sorozat blogját.

Nem most ismertem meg FreddyD nagyszerű alkotásait de csak mostanság jutottam el odáig, hogy végig is nézzem az oldalt elejétől a végéig. Hát nem volt semmi néha azt se tudtam mikor érek a végére, na nem mintha olyan szörnyű lett volna mert egyáltalán nem. Sőt! FreddyD barátunk nagyszerű humorral rendelkezik és igazán szórakoztató amit csinál. És ha tetszik egyeseknek (bár nem igazán tudom elképzelni, hogy vannak ilyenek) ha nem, igen is nagyon színvonalas dolgokat művelt az elmúlt 3 év során, le a kalappal előtte. Én valamikor 2007-ben találkoztam először a RPCJS-el akkor is ha jól emlékszem a Big Rigs videóval, de akkor már egyből feltűnt, hogy micsoda humora van a tagnak. Lehet mondani, hogy nyomába se ér mondjuk a Nerd-nek (AVGN) amit szintén általa ismertem meg. Mert jobb minőségű esetleg a videó de ki nem tolja le a minőséget! Pár éve még az is eseményszámba ment ha valaki bélyegméretű pár másodperces videókat nézegethetett a gépén, ma meg már a HD felbontás se ritka. Szóval szerintem semmi de semmi baj nincs az alkotásaival ezen a téren. Sőt semmilyen téren nincs! Ezek a nagyrészt improvizációkon alapuló szösszenetek egyszerűen hatalmasak! Én személy szerint imádom a videóit! Egytől egyig kiválóak! Ötletesek egyediek és ami a legfontosabb szórakoztatóak.

Nem is értem miért nem lát az Index ebben az egészben üzletet? Komoly oldalletöltés adott, fanatikus (és a szó pozitív értelmében) kommentelők adottak, komoly oldallátogatottság adott, szóval nem értem miért nem lát az Index ebben fantáziát. Mert hát sokkalta rosszabb blogok is vannak és lehet, hogy nem vallják be de igenis komolyan tolja őket az Index. Van egy olyan érzésem, hogy azért mert ugyan a videók úgymond leszólják a játékokat de azt nem úgy hogy sértő legyen, FreddyD kínosan ügyel arra, hogy senkit se bántson vagy tévesszen meg már csak ebből a szempontból is le a kalappal. Hiszen ő csak az igazságot filmezi és mutatja be ami általa rendkívül vicces tud lenni, és hát az igazság nem kéne, hogy fájjon. Lehet, hogy ha esetleg jó játékokat mutatna be borzasztó hangnemben, akkor már rég az Index alkalmazottja lenne és rég hatalmas palotában élne, milliókat keresne, de akkor nem is lenne a Rossz PC Játékok Sorozat. És ez igazán fájdalmas dolog lenne, mert akár hogy nézzük ez igazi hungarikum. FreddyD egy igazi egyéniség igazán egyedi humorral, nagyszerűen ráérez arra mitől is lesz egy rossz játék vicces és ezt ő meg is mutatja nekünk, igen mondjuk ki a rajongóknak. Ha mi nem lennénk már nem is létezne e gyöngyszem a magyar web egén.

Reméljük még sok-sok évig velünk maradsz Freddy és folyamatosan megosztod velünk az alkotásaidat. Köszönjük a rengeteg videót amivel megáldottál minket. Le a kalappal.

(Annyit emlegettem már eddig a kalapot, hogy lehet kéne vennem egyet...)

A bejegyzés trackback címe:

https://amigarockwell.blog.hu/api/trackback/id/tr22173879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása